DSE 數學科最後衝刺升grade建議3點


各位新高中首屆應考同學:

數學科係黎緊禮拜一就開考啦!各同學準備好哂未呢?做哂 pastpaper 未呀?

係呢度,等我 「經數學人」同大家講下係 最後一刻要特別注意但係又成忽略左)嘅地方啦。


1)必須要做齊考試局出嘅2份練習巻(下面有link)!

其實,好多同學都未必為意你地係第一屆黎架!猛做會考嘅 pastpaper,但其實,syllabus加左嘢啦,亦都改左問法,只係狂做會考巻你肯定會"miss something"!所以一定要做考試局份 Sample Paper (答案) 同 Practice Paper(mock) (答案)!一定要做足兩份!因為估計真正巻形式會好似!

2012 Paper 2 詳細答案解釋在此


2)計算考試每Section時間分配(睇錶做人)
好多人話 「Section A 嘅問題要做快啲,留時間做 Section B」。筆者恕不同意,因為我覺得你應該對熟識嘅問題去打「穩陣波」!唔好明明識嘅但心急計錯!根據筆者本人公開考試經驗(會考2A3B3C,高考ABCD),跟分數預時間係最好分配時間嘅「黃金定律」!因為考試局定分數係唔會死錯人嘅,仲有,即使係 Section B 都唔代表一定諗唔掂。

咁即係話,應該用:

巻1 每Section (A1,A2,B) 各用45分鐘做(我唔建議留時間覆巻,咁易自己覆到的,你就冇乜理由最初會錯丫!),做快左就梗係最好啦。

巻2 每15題用25分鐘做

因為都係將時間分3等份,所以比較容易處理。你應該一開考就寫低以下 3個 critical time 落去答題薄封面度,每做完一 part check 下。

巻1  9:15(完成A1),10:00(完成A2)
巻2  11:55(15條完成), 12:20(30條完成)


3)執齊數學文房三寶(間尺、量角器、圓規);一開考就舉手問攞紙

一定要帶齊!用黎係啲唔識做嘅問題度做量度!但唔好直接用試題簿的圖,一定要先 check 其是否 "draw to scale" 先(大部分都不是)。若不 draw to scale,自己另外劃!所以可以的話,一開考就舉手問攞紙!


祝各位考試順利!
經數學人


同學如有任何set時間表的問題或意見可留言或email給我喔!

若果覺得我寫的文章可以幫到你,可以在下方按 "Like" 或 "Share" 出去讓它幫到更多人,謝謝!
  • 若想表示支持,可在下方留過 "Thank You" 呀!

相關資料:

 ----- 
想學好經濟/數學?想搵兩科的資源?
或者學倉頡?
請到植Sir的 經數學堂 網站
-----


若想收到我的最新文章通知,可以訂閱喔!或讚好我們 經數學人 Facebook
訂閱博客更新   在下方輸入電郵訂閱,或可以 RSS 訂閱

留言

  1. 就第3點有一點小意見,閣下作為一名資深數學科補習老師,實不應以旁門左道方法教導學生。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時候旁門左道更勝一籌,不能墨守成規 要隨機變通 方能百戰百勝,何況數學答案本來是可以很多方法

      刪除
    2. 有時候旁門左道更勝一籌,不能墨守成規 要隨機變通 方能百戰百勝,何況數學答案本來是可以很多方法

      刪除
  2. 多謝你保貴嘅意見,其實都乜嘢旁唔旁門左道嘅,做 MC 最緊要就係快!
    若果你係幾條問題可以慳到時間,咁其他問題就可以多啲時間做囉!

    回覆刪除
  3. thank you;D I really like the reason for not checking the answers twice

    回覆刪除
  4. 我而家中四應點操 AIM5**
    我個底唔錯
    校內通常90分左右

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家中四有90分左右好好呀。
      要攞5**一定要做數做得多,做到熟,同埋明,即係唔可以靠死記點做。
      -我就最建議人做多啲MC啦。
      -操數時,唔止做,仲要諗下有冇咩方法可以做快啲。

      刪除

張貼留言

若想 *收到回覆* 通知,請以 Google帳號登入,並在「通知我」空格打勾。

另外,有時 Google會判斷留言需要審核,而不能即時顯示,請耐心等候,不需要重覆發表。謝謝!

Youtube 經數頻道